Rola agenta nieruchomości w dobie globalnej pandemii
Jeśli zastanawiasz się, czy wsparcie agenta nieruchomości będzie dla Ciebie dobrym pomysłem, sprawdź nasz artykuł, w którym wyjaśniamy, kiedy warto z takiej pomocy skorzystać. Jak natomiast nowe okoliczności, w których się znaleźliśmy, wpływają na rolę agenta nieruchomości? Czy jego praca w dobie globalnej pandemii jest mocno ograniczona? A może to właśnie doskonały czas, by zwrócić się do eksperta po wsparcie w procesie sprzedaży lub zakupu Twojej nieruchomości?
WIEDZA I DOŚWIADCZENIE SĄ NIEZBĘDNE W NIEPEWNYCH CZASACH
Aktualna sytuacja charakteryzuje się dużą niepewnością. Dotyczy ona także rynku nieruchomości. Pomimo trudności w prognozowaniu, doświadczony agent potrafi ocenić aktualną sytuację na rynku w odniesieniu do przeszłości i wysnuć odpowiednie wnioski. Ze swoją ekspercką wiedzą, będzie nieocenionym wsparciem zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego. Przede wszystkim dlatego, że oszacuje wartość nieruchomości bazując na konkretnych danych, a nie na emocjach.
Kompetentny agent pomoże Ci w podjęciu racjonalnych decyzji. Nie ulegniesz presji, ani próbom wykorzystywania obecnej sytuacji. Fakt, że znajdujemy się w czasie pandemii, wcale nie znaczy, że ceny nieruchomości muszą iść w dół. Niektóre wręcz szybują w górę, bo rośnie zainteresowanie luksusowymi nieruchomościami – szczególnie tymi z dużym tarasem lub ogrodem.
Doświadczony ekspert będzie w stanie doradzić, które oferty faktycznie są korzystne, lub jaka cena Twojej nieruchomości jest optymalna w dzisiejszych warunkach.
OGRANICZANIE KONTAKTÓW DO MINIMUM
Bycie łącznikiem między dwoma stronami nigdy nie było bardziej potrzebne niż teraz, kiedy jesteśmy zmuszeni ograniczyć kontakty społeczne do niezbędnego minimum. Dzięki pracy agenta możesz załatwić większość spraw, związanych z zakupem lub sprzedażą nieruchomości, nie wychodząc z domu.
Agent jest osobą, która w procesie sprzedaży wszystko kontroluje, a informacje przekazuje sprzedającemu zdalnie – online lub telefonicznie. Natomiast osoby poszukujące nieruchomości, dzięki nowoczesnym narzędziom, mogą się wybrać na wirtualne wizyty w wybranych obiektach. Obecnie technologia umożliwia zdalne zajrzenie w każdy zakamarek, a nawet zobaczenie widoku z okna.
NIE MUSISZ SIĘ MARTWIĆ O FORMALNOŚCI
Staramy się maksymalnie ułatwić życie naszym klientom, a ma to szczególny wymiar w obecnej sytuacji. Nasi agenci biorą na siebie wszystkie formalności związane z zakupem lub sprzedażą nieruchomości, tak, by klient mógł pojawić się tylko u notariusza w celu podpisania umowy. Choć i to nie zawsze jest konieczne! Klient może nadać agentowi pełnomocnictwo reprezentacji, dzięki czemu nie będzie musiał nawet osobiście podpisywać umowy. W efekcie możesz załatwić wszystkie niezbędne formalności z bezpiecznej odległości.
Choć sytuacja na świecie jest aktualnie nieprzewidywalna, to branża nieruchomości wcale się nie zatrzymała. Nie musisz rezygnować z marzenia o własnym miejscu, ani odkładać sprzedaży swojej nieruchomości na później. By zrobić to maksymalnie bezpiecznie, skontaktuj się z nami, a znajdziemy dla Ciebie idealnego doradcę, który pozwoli Ci przejść przez ten trudny proces z zachowaniem wszystkich środków ostrożności.
Skontaktuj się z nami:
tel.: +48 22 826 66 51
email: office@lionsestate.pl