WYZWANIE
Klient z polecenia zlecił nam sprzedaż bardzo interesującej, ale nietypowej nieruchomości. Był to gustownie wykończony apartament w kamienicy na Górnym Mokotowie. Apartamenty w kamienicach są unikalnym i pożądanym typem nieruchomości, ale przede wszystkim w Śródmieściu i jego najbardziej prestiżowych częściach (ul. Mokotowska, Wiejska, Lwowska, Koszykowa). Nieco inaczej jest w miejscach, gdzie otoczenie nie zawsze jest równie atrakcyjne. Tym bardziej sprzedaż tego apartamentu stanowiła dla nas ambitne wyzwanie.
PARAMETRY NIERUCHOMOŚCI
Metraż: 115 m2
Dzielnica: Mokotów
Cena: 1 800 000 PLN
OPRACOWANIE STRATEGII
Analizując potencjał oferty doszliśmy do wniosku, że jest to nieruchomość, która wymaga odpowiedniej oprawy i której promocja powinna być owiana aurą niedostępności. Jak większość luksusowych nieruchomości nie nadawała się do publikacji na portalach, które z natury są skierowane do masowego klienta i które dewaluują wartość oferty w oczach nabywców.
ROZWIĄZANIE LIONS ESTATE
Zdecydowaliśmy się na sesję fotograficzną z home staging’iem. Opublikowaliśmy ofertę wyłącznie na naszej stronie, promując ją na naszych social mediach. Dzięki takiej strategii szybko wzbudziliśmy zainteresowanie pierwszych klientów. Jedną z największych wartości marki Lions Estate jest zgromadzenie wokół siebie bardzo dużej grupy wymagających i zamożnych klientów, którzy to właśnie u nas w pierwszej kolejności szukają najciekawszych ofert sprzedażowych w stolicy.
Aby dodatkowo zmaksymalizować szanse na korzystną sprzedaż skierowaliśmy bezpośrednie zaproszenia do wyselekcjonowanych klientów z naszej bazy. Efekt był natychmiastowy. W krótkim czasie mieliśmy trzech zdecydowanych klientów, który ostatecznie licytowali się między sobą.